festettládafia

Rögös úton 2/2. rész

…avagy Párom újra bevetésen, és már látszatja is lesz! 😀

Első hozzávaló: bitumenes alvázvédő.

 

Ezzel kente le (ecsettel) a kerékjáratokat… (itt: jobb első)

…a futóműveket…

…és minden kerékkivételkor, a kocsi alját, szépen, 4 részre osztva. Akna hiányában bevállalta Párom az “aláfekvősmászós technikát”.

Bal hátsó kerékjárat előtte…

…és utána.

No meg megkomponált napsugaras fotón 😉

A sárvédőket is lefestette bitumenes alvázvédővel belül.

Majd következett a színre festés előkészítése.

Figyelmeztetés! Csak erős idegzetűeknek! Főként azoknak nem ajánlott a továbbolvasás (már ha eddig eljutottak…), akiknek van egy “vitrinben tartott”, csilli-villi Bogara, mert az elkövetkezőket valószínűleg sufnituningnak fogják tekinteni (persze, mert végül is az), és nem értékmentésnek – merthogy az is (bármily hihetetlen a nem-, illetve a túlzottan hozzáértőknek)!

Ráhangolódó fotókkal:

Kissé narancsbőrösre kihegesztett popsi…

…és Frankenstein-szerűen kipótolt orr-rész.

Megbeszéltük, hogy ezeken a területeken nem bajlódik Párom gitteléssel… ahogy az már nyilvánvaló, nem a tökéletes szépség elérése, hanem az életben-maradás volt a cél. No meg… a sebhelyek emlékeztetnek arra, hogy a múlt valóban megtörtént…

Néhány apróbb gittelés után következett a csiszolás.

(Aminek kapcsán csak ennyit jegyeznék meg, csak halkan:

Legyen elég annyi, hogy az excentercsiszolóm klasszul bevált a munka során 😉 )

 

Csiszolás után.

Gittelés a csomagtartón.

Majd következett a precíz maszkolás:

Ezután pedig 3 réteg korróziógátló alapozó felvitele szórópisztollyal (megfelelő volt a célra az elektromos Lidl-féle Parkside festékszóró):

A látvány is alakul 😉

Pedig ez még csak az alapozó 😉

Elérkezett a festés ideje.

(Itt is megjegyzem, félve – Párommal már megbeszéltük persze, nincs sértődés 😉 :

A következtetésem csak annyi: autót festeni – legalábbis, ahogy Mi csináljuk -,hasonlóan kell, mint bútort.)

 

A szórópisztolyos fröcsögő-próba után a megoldás: a szivacshenger!

…minden domborulaton.

2 (no meg a fröcsögős félig-meddig-) réteg festék után… látványra nem más, mint az alapozófestést követően, viszont mégis több! 😉

FrankenBuggy

A festék neve tehát (meg fogtok lepődni!): Trinát Skolatex táblafesték ♥

Hát megcsináltuk! (vagyis Párom ♥, én csak az ötleteket adtam 😀 )

Végül felkerültek a sárvédők (persze csak leírva ilyen egyszerű a dolog – fúrás és miegyebek is kellettek hozzá):

A legeslegvégén pedig az egyetlen rozsda nélküli, így eredeti színében meghagyott elem: a motorháztető.

A naptól már régen matt volt – most kapott egy réteg VeryWell matt lakkot is.

Indulás a szerelőhöz. Vontatva.

Itt jártunk augusztus 23-án… és a “kihívások” csak jöttek és jöttek… folyt. köv.

(Bírjátok még? Már csupán 3 hónap a végkifejletig 😛 )

Kommentek

(A komment nem tartalmazhat linket)
  1. Zsuzsanna Róka says:

    Türelmes és kitartó párod van. Nem semmi amit eddig csinált.

  2. Az biztos! 🙂 (Ha még nem tettem volna meg, ez után biztos hozzámennék! 😀 <3 ) A nevében is köszönöm az elismerést! Örülni fog, amikor megmutatom Neki! 🙂

  3. Horváth Anikó says:

    Csatlakozom, mutattam is a férjemnek, ő is nagy bogárkedvelő-

  4. Továbbítom az elismerést, köszönöm a Nevében is 😉 😀


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!